Κυριακή 23 Ιουλίου 2006

Ο αντι-μύθος με χιούμορ!!!



Eίναι κατακαλόκαιρο, καύσωνας, και το μυρμήγκι καταϊδρωμένο κουβαλάει την τροφή του. Ξαφνικά εμφανίζεται ο τζίτζικας με δυο θεογκόμενες παραμάσχαλα: - Μέρμυγκα, έλα να πάμε παραλία, τα παιδιά εδώ είναι πολύ φτιαγμένα, και... - Όχι τζίτζικα, δε γίνεται. Αν δε μαζέψω τροφή τώρα, θα πεθάνω της πείνας το χειμώνα...και μουρμουράει από μέσα του ο μέρμυγκας:"Δεν θα έρθει ο χειμώνας, θα σου δείξω εγώ, ρε χαμένε..."
Μετά από κάποιες μέρες, καύσωνας πάλι, και το μυρμήγκι κουβαλάει κούτσα-κούτσα την τροφή του. Ξαφνικά σταματάει μπροστά του ένα Jeep και βγαίνει από μέσα ο τζίτζικας: - Μέρμυγκα, έλα να πάμε παραλία για Jet-Ski, έχω και τα παιδιά εδώ και είναι πολύ αναμένα, και... - Όχι τζίτζικα, δε γίνεται. Έχω να μαζέψω ακόμα πολύ τροφή...και ξανά μουρμουράει από μέσα του ο μέρμυγκας:"Ρε μπαγάσα, δεν θα έρθει ο χειμώνας, θα σου δείξω εγώ..."
Μετά από έξι μήνες, μέσα στο καταχείμωνο, κρύο και χιόνι παντού, το μυρμήγκι κάθεται στην φωλίτσα του δίπλα στο τζάκι ψήνοντας κάστανα. Ξαφνικά χτυπά η πόρτα και εμφανίζεται ο τζίτζικας με δυο γκόμενες παραμάσχαλα, για άλλη μια φορά: - Μυρμήγκι, έλα να πάμε για σκι, τα παιδιά εδώ είναι πολύ χάι, και... Το μυρμήγκι κοιτάζει αποσβολωμένο τον τζίτζικα και αφού συνέρχεται, του λέει με στόμφο: - Σκοπεύεις να πας ψηλά στο βουνό, βρε τζίτζικα; - Ναι, πολύ ψηλά. Θα έχει και γ**ώ τα χιόνια εκεί. - Πάρα πολύ ψηλά; - Αρκετά ψηλά, στην κορυφή. - Εκεί ψηλά στο βουνό που θα πας, αν τυχόν δεις τον Αίσωπο, πες του εκ μέρους μου πως γ****ται!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: